fredag 4 maj 2012

pannJ***L

Japp jag och min sotare höll på med pannan i dag igen... den gick och han åkte och den slutade fungera igen=(
OK i morgon får jag hjälp igen.. Just nu så har jag gjort ett eget litet ihopplock där nere så just nu går den.

Min sotare och jag satt och drack kaffe och kollade på en såpa i dag.. VÄLDIGT KONSTIGT! När han kom öppnade han bara dörren och sa "det är bara jag" =) Jag skrattar ihjäl mig innombords. Har man mycket problem med pannan då liksom=)

Åh.. jag är så trött efter natten så jag mår illa. Frank sover djupt i soffan bredvid mig...men jag kan då inte somna..
Åh...
Jag undrar om det är någon som är hit på nätterna och ger min son amfetamin?
Han är så pigg och sprallig..

Jag ber till gud nu att pannan ska gå upp i tempratur så jag kan ta en dusch och så jag kan bada Frank sen.... får den väl stanna om den vill. Gode gud hjälp mig!

Micke och lennart har varit här i dag. Dom fick träffa min sotare.
Undrar om jag kommer fira jul med min sotare.=)

Ha en bra helg.
Kaffet är på här så det är bara att komma förbi om ni vill.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar