söndag 20 maj 2012

Inte utan min onepiece!



Åh idag kom min bästa vän Sanna förbi, hon hade varit och hhämtat sin motorcykel.. hon har ju varit på Gekås den apan. (inte alls avis) och med sig hade hon en onepice åt mig, Whohooooo!! Jag vet att jag kommer bo i den nu! Jag kommer aldrig ta av mig den. Den är så himla skön. Frank fick också lite kläder och en asbra bok med massa sångtexter...med en tillhörade cdskiva så man slipper sjunga. Barnsånger alltså. Perfekt. Frank gillar när jag sjunger men tids nog kommer han inse och förstå hur illa det låter. Cdskiva=perfekt!!! Och så fick han en dinglis att hänga i barnvagen. Du är för snäll Sanna men jag blir fan förbannad på dig för att du köper så mycket! Subba!=)

Vi har varit till Anna i dag och hälsat på, blev bjuden på tacogratäng, jag åt tills jag nästan spydde. Bra att man kan betee sig. Sjukt gott. Frank fick coola sommakläder och jag fick, hör och häpna JAG FICK =) Ett jättefint halsband=)

Frank har haft en knölnatt i natt...så mamman är jättetrött. Hon har också lite ont i halsen....åh....vem ska komma och ta hand om henne? Lilla mamman...=)
Äsch själv är bäste dräng!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar