lördag 26 maj 2012

Lördag.

Ja, vad säger man....
Snart ska jag och Franke åka och hälsa Ullis och hennes liga=) Det ska bli trevligt.
Frank har sovit nästan 2 timmar i dag så ahn är så himla pigg och glad. Älskade Frank!
Han fick nyss en tesked vatten... han spottade ut hälften och skrattade så gott! Han tyckte det var kul med vatten!
Är lite sugen på att grilla eller äta hamburgare i morgon... Någon som vill joina mig?
Så himla skönt att det fläktar lite i dag. Inte så tokvarmt. Har fått mycket gjort.
Ikväll ska jag och franke duscha och sen lägga oss i renbäddat. Det bästa som finns!
Fan jag är sugen på precis allting. Kakor, pizza, hamburgare, läsk, chips godis ja allt som jag inte har hemma.
Det är så drygt. =)
Då var det dags för ett till blöjbyte=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar