tisdag 8 maj 2012

Öööööö

Vi övar på bokstaven Ö.
Frank är grym på den bokstaven nu.
Han kan öven boktaven O.

Jag har hamnat i en sykoma.. är trött och axlarna värker. Jobbigt, jag vill sy mer! Men måstew sluta nu.
Har druckit eftermiddagskaffe och lekt med Frall.. han hänger i sitt gym nu.
Vi ska nog gå ut på en långpromme snart.
Vi inväntar blöjbyte och pattmatning först..

Alltså jag och lovis är i någon slags fajt nu. Hon är så jävla jobbig. Så fort jag tittar på henne eller går ett steg då skriker hon och ska ha mat.
På kvällarna är det värst. Och såklart när Frank har somnat. Då skriker hon så högt. För hon vet att då måste jag ge henne mat för annars skriker hon tills Frank vaknar.
Nu låter det som att jag aldrig ger henne mat men så är inte fallet. Hon vill bara ha ny blötmat så hon kan slicka av såsen. Kan hon inte vara som vanliga katter och vara ute och fånga råttor och så. Dessutom har hon börjat traska omkring på borden, det vet hon att hon inte får och har inte hållit på så förr.

Sasha hänger mest ute nu.. men när hon kommer in så kräver hon mys. Och då spelar det ingen roll om jag ammar eller sitter på toa, vill hon ha mys så tar hon mys... okej hon är lite dryg hon med.

Tur att jag är så himla fantastisk=)

Jag har hunnit med så himla mycket i dag. Duschat och tvättat och sytt och damsugit.

Frank håller på och somnar nu, IGEN! Vad konstigt. Han sov 1.5 timme på förmiddagen och nu kanske han somnar igen... vad ska jag då göra!?
Kanske han bara tar sig en powernap.. Ska mamman ta en också mån tro.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar