tisdag 8 maj 2012

Vad är det för fel på mig?

Ja, vad är det för fel på mig. Frank dregglar mycket och spyr mycket, han är en kräkbäbis. Vissa är tydligen så. Så när vi fann Dregglisar så blev det genast mindre klädbyten. Han har en favvo, en blå med fleecetyg på insidan. Den värmer lite cokså och är mjuk och skön.
Han har vuxit ur dom andra och har bara en kvar, den blå med fleece som passar.
jag tänkte i går, hur svårt kan det vara att sy sånna själv?
Jag sydde en i går kväll, en med fleece på insidan..
I dag har jag sytt 6 stycken till=) ! och känner jag mig själv så blir det nog 6 stycket till innan dagen är slut=)
Hihi..när jag får en ideé så kan jag inte sluta...

Här har jag fördrivit förmiddagen, Frank tyckte symaskinens ljud var sövande och har setat och sovit ien timme.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar