lördag 5 maj 2012

Men fy vad bedrövligt.

Jag sitter och ser på Big brother från
i går. Jag blir spyfärdig och äcklad och arg.
Jag tycker så himla synd om Annika!! Jävla otrogna svin till pojkvän hon har!
Kan man inte dricka så ska bör inte dricka. Kan man inte kontrolera sig själv och gör fula saker ska man inte dricka tycker jag.
När man får massa konsekvenser vid en fylla, varje gång så är det väl inte värt det??!!
Det finns dom som blir lite gladare bara....men deras personlighet är den samma som innan det börjat dricka.. självklart ska dom unna sig lite fest ibland.
Men sen finns det dom som deras personlighet ändras och blir en annan pajas. En som säger och gör massa fula saker. Saker denna förmodligen aldrig skulle göra om den var nykter. En fejkfjant. Då fattar inte jag varför man vill bli full för, varför vill man dricka då? När man beter sig så pinsamt? Jag förstår att alla kan dricka för mycket nån gång, att man nån gång får en så kallad "snefylla" men när det går på tok gång på gång varför håller man sig inte bara nykter?
Jag har druckit för mycket nån gång, betett mig illa, spytt och så... men det har inte hänt så många gånger. Så jag förstår att det kan hända.
Men som marsello eller vad han nu heter, han forvandlas ju till ett svin vid varje fylla dom visar och Jennifer som ju alltid löper amok, har sönder saker och skriker.. jag fattar inte vad det är för kul med att festa då?
Stackars Annika!

Jag vet att jag kommer låta som ett jävla pretto nu.
Men dom som säger "ah jag blev så jävla full jag drack 16 öl i går Öl är så gott"
Mmmm
Inte skulle man väl kunna dricka 16 läsk på några timmar för att det är så jävla gott?
På en förfest.
Här kommer jag med mina 5 liter mjölk...jo men det är ju så jävla gott med mjölk....Eller med mina 3 sexpack coca cola.... så är det ju inte..
Jag ska väl inte komma här och komma, jag som aldrig har varit på en efterfest ens som är ett trök och vill hem och sova vid tolv... det kanske är skittufft att vara för full hångla med folk man inte känner, glömma bort att man är i ett förhållande, slåss, skrika spela bort alla pengar, visa kuken för folk hit och dit ... vakna upp dagen efter och inte minnas kvällen som varit...ah ni vet allt tok som kan hända..
Jag är ett pretto..

2 kommentarer:

  1. Håller med dig!! Jag är också ett pretto//LisaP

    SvaraRadera
  2. Jag tycker inte du är pretto utan tänker som en sund människa med bra värderingar.
    Kram kram!
    Sussi J

    SvaraRadera