tisdag 8 maj 2012

Godmorgon.


Åh jag blir så lycklig av spöregn! Och i dag spöregnar det verkligen=)
Frank ville upp halv 7...hihi vi drog oss ett litet tag.. nu sitter jag med tända ljus, filt och morgonkaffe... och gissa vem som döna av direkt i soffan=) Jo Frank.. Hihi.. men det gör inget jag är så gärna uppe och ser på tv när jag hör hur regnet slår mot rutan.
Vårat projekt för dagen i dag är att ta en promenad upp till affären... ska hämta medicin åt kelda.
Sen ska jag rensa lite i pysselrummet.. kasta massa garn som inte går att göra något av.

Katterna tvärvägrade gå ut i morse.. dom tittade på mig som att det var mitt fel att det regnade ute. Sasha sitter och skriker i hallen nu.... Vad ska jag göra liksom? =)

Mitt internet kommer dö någongång under dagen... så då kommer jag bara kunna använda mobilen.... booooring.. ska ladda på tills det är dags att betala räkningar igen.=)
Ha en jätte bra dag.
KOm på kaffe om ni vill, när ni vill.
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar