torsdag 10 maj 2012

Gammelmormor!


Idag har vi varit hem till Gammelmormor och hälsat på. Frank gör succe hus henne=) Charmar henne med sitt skratt. Han kan han.

På vägen hem åkte vi till Åsa som gav oss massa kläder till Franke. perfekt. Så bra när man kan ärva av varandra. Kläderna blir ju knappt slita när dom är så små.
Jag lovade henne att ge dom vidare när Franke har växt ur dom.

Nu är jag hos Linda, hon är i väg och hämtar pizza och jag och frank röjer loss i hennes lägenhet.

Jag har köpt nya soffor!! Äntligen. Eller bättre begagnade. Svarta skinn. Så fina!!
Bra med skinn när min son börjar kladda. Bara att torka av. Bra för mig också faktiskt. Jag sullar rätt mycket jag med=) Jag längtar tills dom kommer. Kommer kanske redan i helgen=)

Måste nog sälja min kropp nu för att få allt att gå runt. =) Hihi.. nej då.
Då skulle det väl sluta med att jag får betala... för dom är utsugna taxöronen och sladdermagen får man nog inte mycket för.

jag är ju miljonär! Frankmiljonär!

Nya soffor, pizza och Frank!! Life is good.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar