söndag 6 maj 2012

Nattsällis.


I natt sov Sarah här. Hon jobbar i helgen och sov här så hon fick nära till jobbet.
=)
Vi var flamsiga och trötta i går. Och jag talade så himla mycket tok!
Hihi...
Sarah hade gjort en hårförlängning och det var sååå snyggt.
Önskar man hade en frisör i sin vännkrets som kunde slinga röda slingor på mig.... Linda??? Nä nä...
=)

Frank är världens bästa bäbis. Han har sovit hela natten. Lite mat och blöjbyten krävde han bara! Åh.. han är bäst!
I dag ska vi åka på en fikadejt på eftermiddagen. I grannbyn.. Frank gör så jag får så mycket gofika.=)



Säger inget... men 68 grader och vänteläge!!!!! Inget stopp! Vilken lyx med värme och varmvatten! Tack tack!!

Det här med ögonfransförlängnning då? Jo ra..jag vill än!

1 kommentar:

  1. Hahaha vill säga att jag i första hand sover hos dig för att det är er jag vill träffa!!!<3 att det är nära till jobbet är ett plus.
    Sen Fia heter det ÖGONFRANSFÖRÄNDRING!! TOK<3

    SvaraRadera