lördag 26 maj 2012

Han lär mig.


Jag lär mig att leva livet med en bättre attityd genom Frank.

*Han vaknar varje morgon med världens största leende. Och vem kan inte låta bli att le tillbaka då?
*Han kan bli tvärsur... inom loppet av en sekund, men då "pruttar" jag med läpparna och då blir han glad igen. Man får vara arg. Men får lika snabbt få bli glad igen=)
*Vill han ha mat skriker han. Okej där kanske det inte funkar för mig, för ingen kommer med mat om jag skriker. Dock så har jag blivit bjuden på flera luncher för att folk vill träffa franke=)
*Det roligaste som finns är att gå omkring i huset eller på gården, och ja, det är faktiskt roligare än att sitta och glo i soffan.
*Vakna tidigt är faktiskt bättre än att sova bort hela dagen.
*Att kramas, pussas och ligga nära nära nära.. är så mysigt.
*Behöver man prutta, så gör det så högt som möjligt. Det blir skönast för magen då.
*Man kan visa kärlek genom att greggla på den, titta denne i ögonen och bara le. Ibland så behövs inte meningen "jag älskar dig" Man kan bara titta på varandra och le.
Frank lär mig så mycket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar