torsdag 24 maj 2012

Nice

Skugga fan vad skönt
Regnskur sa han att det skulle bli på eftermiddagen, vart är den?
Jag sitter på altanen i skuggan med en kopp kaffe. Har nyss ätit mellis. Äggmacka=)
Frank somnade till slut och sover ute han också. Han vaknade inte ens när glassbilen åkte förbi och slog på sin melodi alledes utanför huset. Jag ville aga han som körde.
Jag har målat naglarna, alla 20=) Det känns så lyxigt.
Skulle bli sådär tokvarmt i morgon med.
Skönt tycker vissa, jobbigt tycker jag=) Fast jag ska ju alltid klaga lite.

Malin kommer i morgon, ev ett djurås besök... vi får se hur det bli..
Blir man brun i skuggan?
Jag tror att det är sånt vuxna säger till sina barn för att dom inte ska bränna sig i solen. Fast vad vet jag. Denna sommar blir ett test, eftersom jag kommer hänga i skuggan med Franke.

I morgon får man in några kronor på kontot. Whiiiii!
Pengar rullar in som det ska.
Blommlådor var det ja... någon som har något tips var dom säljer sånna, inte allt för dyra med jätte snygga.. vita, grå eller blå vill jag ha.. Eller en massa olika cirkusfärger.

Dags för påtår.
Kram på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar