torsdag 3 maj 2012

SPA

Idag har min bil fått varit på spa. Den har fått nya filter och ny olja och nya vidrutetorkare!!!
Alla filter var jätte JÄTTE LORTIGA!

Frank har varit på promenad med mamma och blev väckt av en byracka som skällde. Somnade om efter en stund i alla fall... och sov sen nästan 2 timmar i vagnen.
Men han är fortfarande sååå trött.. kan det vara så? Mamman blir ju såklart orolig. Ingen feber har han i alla fall... men han somnade i min famn igen och sover fortfarande trots att jag la honom bredvid mig i soffa. Hoppas han är okej, bara lite trött..
Mammas älskling.
Fast å andra sidan så är det ju kväll nu...

I morgon ska vi åka och fika med fina Victoria.. det ska bli så kul att träffa den lilla häxan igen. Jag förväntar mig ett välstädat hem och gófika....om vi ska vara hos henne=)
Vet inte om jag är redo för att hänga på fik än med lillslarven.

Senare på eftermiddagen kommer franks pappa och farfar och hälsar på. Mmmmm och sen är det helg igen.... veckorna går så fort. På måndag bli min vackra son 3 månader. TRE MÅNADER! Vart tog dom vägen????

Lovis och jag har en kattlådestrid....jag tycker hon kan kissa ute nu... hon tycker inte det... jag har tagit ut henne två gånger i dag...men efter en stund hittar jag henne ändå i kattlåda. Vad tusan!

Nä nu ska jag ta mig lite nässpray och en kopp te
Hönni... lite kommentarer tack!

2 kommentarer:

  1. Ge fan i sprayen Fia!!! Ska vi ses nästa vecka förresten? Du kan drassla dig och Frank till Hedemora-:)) Näsan är så gott som ny-:)) Kram på er och trevlig helg!! Therese The pruppmaster"

    SvaraRadera
  2. No No dont even go there.... vi pratar inte mer om mitt spray=) Ja!!! Nästa vecka åker vi till hedemora och kollar in din lya... måndag är en upptagen dag men vilken som helst annars...=)

    SvaraRadera