måndag 14 september 2009

Dålig dag.

Så kom det över mig.... som en hink med iskallt vatten... som en snöboll flygade genom luften och störtar rätt i nacken.....
Jävla skit.
I dag är en tung dag, lite småmörk och kall.
Hur länge... när ska det gå över...
Jag är redo.. jag är stark.. naglarna är lackade.. och det är skottat ända fram.
Lyset är tänt men det är fan ingen hemma.
Offerkoftan är på. Och bitterfittan är på besök.

Åh.. morr.

Jag är så jävla ledsen men tillåter mig inte visa det... inte ens för katten.
Jag är så trött i hjärtat och tom i huvudet.
Jag är tömd.
Jag är fan rynkig och flottig också.

Jag vill ju bara vara bra. Jag vill ju bara få älska.
Jag vill ju bara få visa.
MEN JAG KAN INTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JAG VET INTE HUR MAN GÖR...................

1 kommentar:

  1. Åh men vännen! Önskar jag kunde hjälpa dig! Om du behöver prata så hoppas jag att du vet att jag finns här för dig, även fast det var ett tag sen vi sågs och pratade så finns jag alltid här för dig!!//Lisa

    SvaraRadera