onsdag 16 september 2009

Reklam

Dagens I-landsproblem.I går var det helt sinnessjukt mycket reklam på tven, det var mer reklam är program.. Jag blev skitsur. Det finns kanaler för dem som gilar sport, för dem som gillar djur, för dem som gillar porr, för dem som gillar dokumenteärer osv... kan det då inte finnas en för bara reklam... jag blir tokig.
Åh...

Hade sovmorgon i dag... vaknade 08:49... suck.

I dag ska jag på en utbildning, sen ska jag jobba...
I morgon ska jag packa in massagebänken i bilen och blåsa till mormor och massera henne...Någon mer som vill ha massage när jag ändå har bänken med mig?? Ring i så fall.

Pannan hade stannat i natt igen... åh.. lär väl ringa i morgon till någon panngubbe..
Fan vad dyrt, drygt.

Ska göra ett blogg inlägg till min Tina... jag har fått OK från henne.. har så mycket sjuka bilder på henne... haha..

Nopp, nu ska jag klippa av mig naglarna.

1 kommentar:

  1. Tina"partypinglan"Cherin16 september 2009 kl. 06:26

    ja det är ok om det inte är några utlämnande bilder eller minnen som ska upp till ytan. Det ska vara en fin,lite tokig blogg!:)Right?Stor varm kram på dig gumman!Hör av dig sen.puss puss

    SvaraRadera