tisdag 8 september 2009

Jag är kär.


I Magnus Betnér...han är grym, rolig och världens coolaste.

Sitter och äter macka och dricker min andra kopp kaffe.. skulle duscha men pannan hade stannat, glömt att fylla på pellets... som min vän sa, jag behöver verkligen en kille... en sån som kan hålla koll på alla tråkiga saker=) Medans jag bara njuter och pysslar, lackar naglarna, dricker kaffe och är ytlig. hehe..

Jag är långledig nu till helgen... 4 dagar... Lovely.
(tors)Då ska jag göra Sacha till en man, hon ska stereliseras...Hon kommer mjaoa grövre och så mer hår på bröstet.
(fre)ska hjälpa 2 arbetskompisar som ska tenta massagen, gå igenom grepp osv...
(lör)Hem till mormor. Ut och äta med Tina och Micke, himla vuxet. -du kan väl ta med dig någon sa Tina.... hihi ... fnittrade jag nervöst och ringde Sanna och frågade om hon ville med -DA!!??=) Vi kanske tar en snoa på stades torg efter det.
(sön) Hum... vet icke..

Mina handleder krånglar... mest den vänstra som tur är.. men det gör ont att sticka!! Har inte kunnat sticka på 2 dagar.... Katastrof. =)

Förövrigt så vill jag ha dreads... jag vill bli en tuffing....inte av mitt riktiga hår.. jag vill ha löshårsdreads.. men vet inte hur jag ska få tag på det. Vet någon??



Sofia, vi måste ta en kväll 3 snart??

2 kommentarer:

  1. Ursäkta min senilitet ;-) glömde ju att du frågat i min blogg efter dreads!

    Dom första jag haft nu, beställde jag från www.afrocare.com
    MEN! Dom är maskingjorda, doubleended (vilket innebär att det är en jättelång dread som man viker på mitten och flätar fast. Blir tungt som fan, och ser inte så naturligt ut.
    Maskingjorda är ingen vidare kvalitet alls, eftersom dom bara är tvinnade och värmda, så dom löser upp sig efter ett tag. Det var ett misslyckat köp helt enkelt.

    Det finns ett par i Falun, som tillverkar egna, och sätter i. Duktiga och snabba! Du kan välja längd, tjocklek, färg, etc. http://www.freewebs.com/ggextensions/index.htm

    Nu har jag beställt en helhårsuppsättning av en tjej jag hittade på Blocket. Dom är inte färdiga än, så jag kan inte ge nåt utlåtande, men det jag sett på bild verkar lovande iaf.


    Lycka till :-)

    SvaraRadera
  2. Jag blir nog med ut å käkar på lördag =)
    och en kväll 3 ska vi fixa, måste ju säga att jag har himla skoj med dig när vi är ut. jag får lön på tisdag så efter de får vi boka in en kväll, miss u.. love / Sofia

    SvaraRadera