lördag 19 september 2009

SPA

Oh..lord.
I dag fixade vi ordning ett litet spa på jobbet. Ansiktsbehandlingar, handbehandlingar, huvudmassage, handmassage, ryggmassage... mssor av krämer och goda yogurtdrinkar. Riktigt mysigt. Killarna tyckte väl inte att det riktigt var deras "grej" men de verkade ha trevligt ändå=)
I dag är det lördag... och jag ska pyssla med att byta lite gardiner och tvätta tror jag. Fast det inte är min "grej" hihi.

Har nyss kommit ur duschen... skulle duscha i morse innan jobbet, men ack! pannan hade stannat. Hör och häpna! Morr...

Jag vill ha en ny mobil telefon, en mp3 spelare, örhängen och nytt smink... nästa lön då ska det shoppas!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nu ska jag åk och handla massa lösgodis och fanta som jag ska belöna mig med efter städandet, tvättande och gardinbytandes....

Hoppas ni får en mysig lördagskväll.
Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar