tisdag 15 september 2009

Kvällsmat.



Ikväll blir det den här middagen.. men på måndag då jävlar ska jag börja mitt nya liv=)
Mitt nya liv börjar kl 19:00 i Borlänge på Friskis och svettis.. min arbetskompis vill att jag ska följa med på något "step upp pass" är ju lite imot sånt där "dravvel" Kliva upp och ner från någon bräda, stå och svettas och må illa... BLAND FOLK!
Dubbelmoral tänker ni hon har ju själv har stått och svettas i en dansstudio i 15 år.
Dansa är en sak, det är ju MITT forum, något jag kan ganska bra.
Men ni vet, träningskläder, snygga välsvarvade donnor, i en flaschig lokal... hum... det gör mig nojjig...
Aja... ska ta tag i träningen nu.. har typ legat på soffan i ett år nu. När man får mjölksyra och hög puls att gå uppför trappen känns det som att det är dags att ta tag i problemet.
I gona be fit!

Min panna krånglar IGEN. Slår av sig hela tiden.... måste jag köpa en ny mån tro... *panik*
Mycket funderingar nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar