söndag 20 september 2009

Full, fullare, fylligaste.

Nu har Micke och Tina varit här och hjälpt mig med att få vatten till mina element, blinkade lite extra och Mickisen hjälpte mig med ett trasigt element i badrummet också....
Män ska kunna sånna hära saker. Det är så sexigt.
Jag dör efter att få ha en egen sexig man som springer omkring här. och skruvar på skaer, sätter upp saker och gör rent saker och lagar saker...
Men stark kvinna reder sig själv=) Själv är bäste dräng.... och allt det där skitsnacket!!

Haft en jätte bra dag på jobbet...

(vågar man duscha när man fyller på vatten?)

I morgon är jag ledig.. riktigt nice... då ska jag träffa Mormor och hinna träffa Ola en sväng....så måste jag tvätta......tvätta är kul..... jag gillar saker som ger resultat på en gång...

Nu inväntar jag ett samtal från Sanna som ska ge mig en möjlighet till en måltid på Mcdonalds.... bra kvällsmat.

Katterna mår bra och det gör jag med=)
Puss då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar