torsdag 17 september 2009

Listskit

DAGENS

När gick du upp i morse? Runt 08:30 När ska du sova? När jag blir trött.
Duschat idag? nix
Kramat någon idag? Nopp
Pussat någon idag? Nej
Vad har du ätit idag? bara druckit kaffe.
Dagens klädsel? Långt linne, jeans, kofta-
Dagens smink? mascara
Dagens sötnos? Jag så klart.

VEM
Har du många vänner? Nej, har mina vänner som jag verkligen litar & kan berätta allt för.

Hur många har du kysst? Ha ha orkar inte räkna men inte allför många
Vem kramade du senast? Lovis
Hur många har du haft sex med? -------
Hur många har varit otrogen mot dig? Vet man någonsin det...
Har du pojk-/flickvän? Nej..
Vem pratade du med i telefon senast? Sanna
Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? "det tror jag inte heller, jag vill träffa dig ocksåå"
Mat? isterband och stuvad potatis....mmmmm
Dryck? vatten

SENASTE
Personen du tänkte på? T.
Gången du spydde? Oj, länge sen....
Gången du grät? förra veckan
Gången du var full? För 1v sen
Gången du var hög? Aldrig varit..

ANTAL
Personer du saknar just nu? Mamma.
Gånger ditt hjärta brustit? vet inte

VEM:

Vill du kyssa nu? Petter.
Ska du träffa imorgon? jobbkompisar.
Sjöng du senast för? sjöng högt i matsalen på jobbet i går. Illa lät det ch en klient plockade ur sin hörapparat. Hysteriskt roligt.
Vill du ta med på en romantisk resa nu? Gillar inte romantik så mycket.
Vill du kasta en sten i huvudet på? S&L
Vill du sova jämte inatt?
VAD:

Gör dig glad? Mycket, mat, presenter, kaffe vänner...
Gör dig ledsen? oärlighet, tankar.
. Vill du helst göra nu? få kaffe.
Önskar du dig i födelsedagspresent? en postlåda.
Längtar du till? Lön.
Ångrar du i ditt liv? en del
Är det bästa som hänt dig? vet icke.
Hur mycket är klockan? 09:50

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar