fredag 25 september 2009

SPRITAD FITTA!!

passa på och njut nu ni som hatar mig, aja... var inte blyga jag vet att ni finns.


Eftermiddagen var som vanligt, frid och fröjd. jag stäade och färgade håret.. betalade räkningar och donade.. När det var dags att duscha och ha bort färgen ur håret......ah....fy fan!! Ni vet man tvättar sig... även de privata delarna... oc vad såg jag till min förskräckelse!!!!!!!!!!!!! EN FÄSTINGJÄVEL!! PÅ muttan.... alltså ni förstår inte vilken jävla panik jag fick.. OMFG!!

herregud, tänkte jag... för av ren panik så ville jag bara krafsa bort saten... samla dig kvinna...lugn och fin...jag kände mig äcklad.. det gick inte att vara lugn och sansad längre... fästingjäveln skulle bort.
Av en sommar med säkert 100 bortagningar avv fästingar på katterna så kände jag mig ändå säker på att allt skulle gå vägen....
Men ack... jag hade duschat och muttan var inte torr som ett fnöske direkt... jag tog ett stadigt tag om äcklet... och drog... HUVUDET BLEV KVAR!!!!!!!!!!!!!!

Åter igen panik... mer panik nu än tidigare... jag hade ett huvud i fittan... Pinsetten åkte fram ocj jag drog och slet... och blodet började komma... SATAN I GATAN! men inget huvud lossnade.

Ringde upp mormor och Ola och berättade om eländet....Ola tippsade om sjukvårdsupplysningen... jag ringde och de att det var lungt... lite alsolsprit på så skulle det vara lugnt...vem fan har alsolsprit hemma... HANDSPRIT vAR det enda jag hade hemma så det fick duga.... behöver jag säga att det sved??!!

Herregud....varför berättar jag detta???
gotta er i det här ni som hatar mig...

/Hon som har en spritad fitta med ett fästinghuvud i.
Amenfyfan!

6 kommentarer:

  1. *skratt* om du visste vad du gjorde min kväll!!!!!!!!!!!!!!!! underbart!! E det nu jag ska säga Tack fia för att du delade med dig=) men ååå stackare kan inte vart lätt, men jag har fått mig ett gott skratt iaf!! Sotra kramar å hoppas det blir bra=) KRAM igen Jennie

    SvaraRadera
  2. jennie: bra att man kan stå till tjänst.

    SvaraRadera
  3. Men fyyn fan din stackare!jag sitter här och håller på att krypa ur mina kläder när jag läser om detta!Fy fasen!Det var det jävligaste!Ush.Men kom huvudet ut då?Eller sitter det kvar på muppan?

    SvaraRadera
  4. uscha! Lider med dig.. jag skulle typ hängt mig eller nått i en sån situation, i ren panik alltså
    Kan inte vara lätt.

    SvaraRadera
  5. Men fy fan...
    Hörde om en tjej som fick en fästing i ögat, alltså på franskanten, men det här tar tamejtusan priset.
    Stackars dig!!! En fråga bara, hur hittade den dit till att börja med? Du får sluta kissa utomhus!

    SvaraRadera
  6. Hahaha... pinka i det fria är ju livet=) Mohahahaaa.... Är nog min katt fnasket som dragit in den jäveln.

    SvaraRadera