onsdag 2 september 2009

Mmmmm...


...njutningen att få shoppa är stor...
Handlade ett par snygga stövlar, 2 par skor.. 2 trosor, 2 tröjor och en Bh...
Nice...och så klart vill jag ju ha allting på mig på en gång... hihi..

Var hem till tanten en sväng i dag också.. färgade håret och plockade hennes ögonbryn.. hon är så vacker min mormor. Blir man hälften så snygg som henne när man blir gammal ska man vara nöjd.
Hon hade köpt tyg och garn åt mig.... hon brukar aldrig köpa saker åt mig så jag blev väldigt rörd av det..

Har damsugit, torkat golven.. plockat upp äpplen som fallit från trädet... och nu ska jag slå mig ner i soffan och se på en Walanderfilm...

Livet ler mot mig just nu... det är fan rätt åt mig..

Ledig i morgon med..

Sitter och lyssnar på en skiva som en man vid namn Christer har påtat ihop,det är helt sinnessjukt vad duktig den grabben är...

En kopp kaffe på det här.

Ikväll får jag besök minsan....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar