torsdag 10 september 2009

Uppe skit tidigt.

gick och lade mig halt 12 i går.... vakande 08:20!! Fett tidigt. Har många timmar att fördriva nu tills Peter och Carina kommer... ska bli kul att ha dom här.

Men vad ska jag göra i dag..
*Åka till panduro.. ska kanske få lägga ut lite pulsvärmare där till försälning.
*Hooka upp med Ullis för en kaffe kanske.

Fnasket är som vanligt nu, hon sitter i mitt knä och spinner. Och springer, hoppar och bråkar med lovis igen. Hon står och skriker vid dörren och vill ut så fort jag går ner... men NO; NO!!! I dag får hon vara inne. skönt att hon inte verkar ha ont i alla fall.

Alltså Karlar... herregud... vad är det för fel på dom? Är det den där kromosomen som fattas?? Jag blir tokig.. Hur tänker dom?? Kan dom tänka över huvudtaget??
Dom är fan mer invecklade än tjejer...
ja, nä...

Fredag i dag, då ska det vara fredagsmys juh.... ska väl mysa till det med kattorna... =) Mjao, mjao....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar