torsdag 17 september 2009

Petter my Love.

I dag är det torsdag. jag är ledig i dag.
Masserade massor på jobbet i går... så mina händer är ömma i dag. I dag ska jag massera tanten och i morgon kommer en massagekund på förmiddagen. Det gå bra nu!
"Pengar rullar in som det ska, det går bra nu" Hihi... Petter ni vet.
För övrigt så är jag kär i Petter i dag. Han är så läcker! Petter in the house!!!

Ska ta en till kopp kaffe... sen hoppa in i duschen.
Plocka undan lite och sen rulla mot Djurås.

Hur fyller man på mer vatten till elementen?????????? Jag tror att det är det som är kruxet... Jag behöver en karl.
"kan själv" funkar inte jämt.

Håller på och stickar pulsvärmare, som det står "BITTERFITTA" på.. bitterfitta står det med lila pärlor.. lila sägs ju vara sista chansen...

Kram!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar