fredag 4 september 2009

Kuken.

I går var en märklig dag.
Planeterna stod nog fel och min hejarklack hade gått hem... gud låg sjuk i svininfluensan.
Jag blir matt.
Ena dagen rockstar...livet är spännande, glatt och mysigt. Andra dagen helt störd.. upp och ner.... hit och dit.... jävla bergodalbana... fan låt mig få vila!!!!

Låt mig få vila i din famn, tryck inte bort mig... håll om mig... stanna kvar...
Jävla planeter!
Jävla skit hejarklack!
Jävla gud!

Min hejarklack är den sämsta.. ingen coach.. inga fjantiga cheerleeders. Min hejarklack är nerpundad, lortig och trött... Hur ska jag få modet, styrkan.. hur fan ska jag våga om dom står där och är bakis och spyr medans jag ska hoppa?
Jag är inget offer.
Ska bara byta klubb.

Jag ville träna men honom i går.... springa en runda... utbyta id´er... få ihop en bra lagkänsla...teamkänsla.... mesta av allt såg jag fram i mot duschen...=)
Han skulle vara bra för mitt lag. Han skulle vara defensiv... han skulle vara min back på planen, hjälpa mig så att vi inte släpper in några mål.
Han skulle vara bra för mig... Vi skulle bli ett bra team..

Livet är en lagsport... Ibland får man passa till dom man inte litar på för att se vem den passar vidare till..... kanske blir det mig?

Kuken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar