tisdag 1 september 2009

trött.


taget av mig... det är höst nu...

Nyss hemkommen från jobbet sitter jag är som ett utskitet päron... är så sinnessjukt trött.
Ska ta och åka till affären och köpa lite onyttigt... jag måste ha chips.
Har lånat hem 3 nya walanderfilmer från jobbet som jag tänkte titta på.. nice.

Gjorde värsta kapet i går när jag var i Avesta... var in i en garnaffär och hittade mitt mysfavvo möss garn för bara 30 kr nystanet (kostar 90kr) så jag köpte 6 st tror jag det blev.. blir att sticka mössor nu=) Nu vet ni vad ni kommer få i julklapp vänner!=)

Ledig 2 dagar nu...skönt.. och det står bara shopping på schemat.. inte alls drygt faktiskt=) Jippi!!

Jag hade en festing på mig i förrgår.. satan i gatan vad otäckt... *ryser*

Nää..
Kram då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar