onsdag 1 september 2010

Any time i s coffee time.

Mmmm...kärringen blev kaffe törstig. Sitter med en kopp nu och laddar för jobb.
Har nyss kommit hem från en lunchdejt med Snyggot Linda. Mycket skratt och flams blev det.
Jag köpte en klänning som jag ska ha på bröllopet i helgen, linda impulskpöte en tv.. så kan det gå. Vi var nog förmodligen världens sämsta kunder. Karlsloken pratade Lcd, plamsa, bildupplösning, sladdingångar.... Linda ville ha en vit tv. Hon ville ha en tv som man kunde slötitta på bara, skratta lite till "vänner"..
Jag tyckte den billigaste såg bra ut och den fick det bli. Fan vad dom snackar dom där försäljarna. Det blev en svart tv. Ganska stor...han snackade om tum...42?? Äsch... svart i alla fall..

Mmmm...Tv ja.

1 kommentar:

  1. Billig var den och jag ser bilden hur bra som helst, trots alla fel försälja'n sa det var. Han ville ju bara att jag skulle köpa en dyrare=) Tack Fiahjärtat för idag!!! <3 Linda

    SvaraRadera