lördag 18 september 2010

Igelkott.

Linda är en råtta. Hennes dotter är en shettlandsponny.
Har jag sagt att jag ser djur i folk?

I går var det en bra dag. Jag åkte till coop och tog kort till mittt körkort, blev så himla snygg på kortet=) Tjhohooo! Sen åkte jag till Subway och köpte mackor och sen åkte jag till Linda. Hon har ju fyllt år så jag överlämnade ett lite paket också.
Sen var det dags att åka och överlämna mitt dansförslag till brudparet. Och dom blev nöjda=) Tjhohooo igen. Det kommer bli mycket bra.

Sen hem igen och slappa lite. Hade sån "borreliahuvudvärk" så jag höll på att dö, tog en tablett och insåg att det var nog inte borrelia i alla fall.
Blev hembjuden på fredagsmys och hemlagad pizza hos Linda och Ronja=) Blev en rolig kväll. Stackars Ronja hon måste ju tycka att hennes mamma och hennes kompis är helt sjuka.... en gång sa hon "och ni ska vara vuxna" Hahaha... jag höll på att skratta ihjäl mig. Jag har nog inte insett att jag går under kattegorin "vuxen" nu.

PÅ vägen hem så sprang det en igelkott över vägen, hittar inga minnen av igelkottar i min hjärnbalk, så jag tror att detta var första gången jag såg en livs levande igelkott. Det var så söt och jag ville ta hem den....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar