torsdag 16 september 2010

Vi hade i alla fall tur med vädret.

Morgonsnörvel.....=)
Men Sofia, är du inte allergisk?
Nej, jag är så här på mornarna.
Nej, jag är bara beroende av nässpray.
Nej nej... lite förkyld bara.
No no... gammla linser bara.

Eftersom jag inte vill tro på allergier... så skulle det vara bedrövligt om jag blev allergisk... Men så här är det..
Jag kanske känner av pälsdjur Pyttepytte lite...och då mena jag pyyyyytte pyyyte lite. Kommer så klart inte gå och göra något test. Man känner ju av vissa saker olika mycket. En del har ett enormt uteveckat luktsinne och klarar inte av vissa saker. En del kräver helt tyst när dom ska sova...utveckat hörselsinne.
Jag förstår vekligen inte var jag vill komma med detta inlägg....
Kanske vill jag intala er och mig att jag inte känner av pälsdjur, för det skulle bli min död om jag inte fick vara i djurs närvaro...

Skitsamma.

Idag ska jag ha killbesök, japp, hela dagen och halva kvällen. Han heter Tyson och är en stor Golden retriver... Lisa och Anders.
Jag tycker rasen är nördig, tråkig, lam... för lätt liksom.. Och skulle aldrig i mitt liv skaffa en Golden.
Tils jag träffade Ty. Jag tror vi är kära.
Oj, det är ju lite svängt.
Han är i alla fall en cool hund. Vi ska hänga hela dagen, promenera och åka bil.. leka och äta.
Kommer bli en bra dag i dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar