tisdag 7 september 2010

Niga och säga att allt är bra.

När någon frågar "Hur äre?" Säger jag oftast, "jo det är bra"
I dag är det inte så bra, eller just nu är det inte så bra.
Känner mig ledsen.. det känns som jag förlorat, vad??
Känner mig lite "tom" Oglad liksom..
Men skulle någon fråga "Hur äre?" skulle jag nog förmodligen svara " jo, det är bra"
=)
Inte kan man må bra varje dag inte, ska man då ljuga om när det inte är så himla bra?
Det är som när man halkar ute på vintern, då reser man sig snabbt upp, hur ont det än gjorde, för att kolla om det var någon som såg... Va fan alla halkar, alla fiser, alla petar sig i näsan ibland, alla bajsar, alla mår dåligt ibland...
Men nej då.
"jo det är bra....blabla bla....."

Så nej mina vänner, i dag är inte Fia på topp. Och jag tänker "måbraiattintemåbra" just nu, för det är normalt...
Jag är normal jag..=)
Lite ledsen men normal.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar