måndag 20 september 2010

Give me some love

Jag vill kramas.
Jag vill ha lite mänsklig närhet. Inget ligga eller sånt, utan en axel att luta sig mot när jag ser på tv.
Ett knä att lägga huvudet i.

Tjohooo på torsdag ska jag på en intervju för ett jobb. I Gagnef.
Hoppas hoppas hoppas.

På torsdag ska jag också till vetrinären med Kelda. Hon har lite knölar som jag ska kolla upp. Det är såååå jobbigt. Ber till gud att det inte är något alvarligt.

Nu är mormor klippt och hon blev snyggaste damen i byn. Kelda fick en höstpromenad.
Och jag fick mat.
Ska snart åka till Linda och dricka kaffe... tror jag.
I morgon kommer Sarah hit innan jobbet. Det är så kul med sällskap. Känner verkligen att det är just det jag behöver. Sällis. Ja, och lite närhet. men det skulle kännas skumt at ligga i Lindas knä, eller luta mig mot Sarah när jag ser på tv. Antar att det skulle kännas lite obekvämt för dom också=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar