söndag 19 september 2010

I går.

I går svängde dagen rejält. Ojoj... Känslosvall.
Dagen började bra, med brunch, röstning, marknad...sen hem, då började helvetet. Usch vad ledsen jag var!!! Tack gode gud för att snällaste Sarah kom hit. Hon var lika depp som mig. Vi matade varandras dåliga måeende.
Vi åkte till max och käkade, på max, mitt i maten ringer min granne och är orolig för mig, eftersom bilen var hemma och lyset var tänt men ingen Fia hemma=) Gullig hon är då. Dom hade kräftskiva hemma hos dom och ville att jag skulle komma dit.
Jag och Sarah var inte alls sugna på något socialt umgänge så vi gick dit och hämtade lite kräftor, bröd och sallad och gick hem till mig och hade en egen liten kräftskiva. =) Katterna var så klart med dom också.

Sarah åkte hem och jag gick och la mig, klockan ställd på 06:05. Jobb!!

Mmmm... idag känns allt bättre, riktigt bra faktiskt. Jag är fan bäst, den bästa Fia som finns. Det tycker i alla fall Sarah.=)

Läääängtar så mycket tills på fredag, då ska vi träffas. Mina gammla arbetskompisar och jag=) Tjohooooo. På lördagen ska jag och Linda på något ståhej också=)

Har nyss kommit in från en promenad med grannen och hennes fem bedårande hundar.
Nu ska jag sätta på lite tevatten krypa upp i soffan och sticka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar