torsdag 30 september 2010

Vill veta.

I går da?
Mammas födelsedag, grina en skvätt. Sakna.
Ikea med Sarah... sen till något lager som alla sa var så JÄVLA bra. Oves lager hette det...ni hör väl på namnet..."oves lager" mmmmm det var som en taskig marknad där dom inte ens hade vargtröjor.
Träffade Linda och ja.... vad gjorde vi? kaffe...och skratt. Jag fick ett ljus av Linda... det luktar såååå gottit här... vanilj.

Det är aldrig lätt.
Så klart det inte är, då lär man sig ju inget.
Jag skulle inte vilja ha det lätt, TRÅKIGT!
Fast så här svårt? Va fan.
Vad är det som är så svårt? Egentligen inget=)


Träningsvärk i mina axlar...och den börjar gå ner i min rygg... kalla mig biffen. Eller kalla mig otränad.
Jag kan lätt ha träningsvärk lite oftare tycker jag, det är fan rätt åt mig. =)
Det börjar bli kallt ute nu... jag svamlar.
I dag då....ska hoppa in i duschen och åka till Sanna, där vankas det nybryggt kaffe.. sen beställa en tid...sen åker jag till Mormen...sen träffa Sarah... sen hem, virka lite och ladda för Fredagen då det skall flyttas och mysa med Sarah... och en och annan Johnny Cash låt kommer avnjutas.

Har jag sagt att jag har världens bästa vänner??? Jag har det.

3 kommentarer:

  1. OTRÄNAD väljer jag att kalla dej då...snart är det dax för träningsverk igen =) Tack för kaffet bästaste FIIS!!!/Lindis

    SvaraRadera
  2. TRÄNINGSVÄRK....lär dig stava kvinna, eller blir du som du umgås=) Mohahahaaa...

    SvaraRadera
  3. Dom säger att man lätt blir som man umgås så jag får väll skylla på det =D

    SvaraRadera