söndag 5 september 2010

???

Ja, vad säger man. Ena dagen hjälte, andra dagen en skurk, ena dagen lycklig, andra dagen tom, ena dagen sprallig, andra dagen förvirrad, enda dagen bäst, andra dagen inte rätt, ena dagen snyggast, andra dagen en oduglig. Livet är spännande.

Har ni det så här? Eller är det bara jag?

I dag har jag suttit med att fixa bilder och stickat. Har haft en lugn och skön dag. Nu funderar jag på att rigga upp tältet på altan. Jo, vill sova i tält. Jag gillar det. Och jag är nog inte riktigt så tuff som jag tror så jag vågar mig ut i skogen själv=) Så altan får duga. Kommer bli mysigt tror jag.
Tråkigt att tälta själv dock=)
Antar att katterna komemr tänka som ni gör nu "idioti"=)

Jag har verkligen INGENTING inplanerat nu.. det suger.
Måste planera in något.
Vad?

Mmmm... jag vet... inte.

Nu ska jag i alla fall äta pizza. Sen ikväll ska jag se på tv.
I morgon ska jag till mormor.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar