söndag 5 september 2010

Vilken dag.

Ja, i går var det Annas och Joackims dag. Den 4:de September kommer för alltid att vara deras dag. Dom sa "ja" till varandra och är nu gifta=) Stort grattis till dom. Det var jätt vackert! Och alla var så fina.
Sedan vaknades fotning och sen bar det i väg till Lindans bystuga där det serverades jätte god mat, en helt sinnesjuk tårta och perfekt kaffe.
Efter brudvalsen/tryckaren åkte jag hem. Tog av mig klackskorna som jag haft i 6 timmar=)

Sarah ville hitta på något... VI gick ut på Bolanche en sväng och dansade och tittade på folk.. Mmm... på hela bolanche så kände vi tre stycken tillsammans=) No more bollan, men det var kul att dansa lite, vi buggade=)
Jag kunde inte sluta nysa och snyta mig där inne så vi åkte hem vid ettsnåret. Kul tjej=)!

Nu sitter jag som vanligt med morgonkaffet, jag har fixat lite med bilderna jag tog i går... har massa, massa kvar att fixa.
Funderar på vad jag ska hitta på i dag då? Ska jag åka till mormor en sväng, eller kanske till mitt hus och titta? Eller kanske hyra film och äta chips och sticka? Eller åka till kupolen och köpa parfymen? Hum.... nä jag vet inte... ska pula på lite med bilderna.

Lägger upp en bild på Sarah, hon är så himla snygg, skiiitsnygg. Hade hon varit en indian hade hon hetat "saraskitsnygg"


HA EN BRA SÖNDAG.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar