måndag 20 september 2010

Jaha...=(

Valet. Jag är inte nöjd någonstans. Jag är väl inte alls insatt nog för att ens få kunna yttra mig. Men en sak undrar jag, dom som röstad på SD, vad är dom rädda för???
Nog om valet.

I dag är det måndag. Måndag den 20 september år 2010, denna dagen kommer aldrig komma igen, detta datuom komemr i morgon vara historia. Så i dag ska det bli en bra dag. Det har jag bestämt.
Jag har nyss druckt mina tre obligatoriska morgonkaffekoppar och klätt på mig, nu ska jag åka till mormor och klippa henne. Ska ta en höstpromenad med finaste Kelda.
Och äta rotmos och köttbullar.

Jag känner på mig att något speciellt kommer hända i dag... det känns i magen.
Men vad???

I går kom min hyresvärd över och frågade om jag ville låna ett furuskåp att ha på altanen, strålande tyckte jag då jag inte kan få för mycket av förvaringsmöjligheter, eftersom jag redan har en byrå i furu så passade det jätte bra, fan vad mysigt det blev ute på min altan. Undrar om man kan bo mysigare än så här??

Puss och kram.

1 kommentar: