onsdag 22 september 2010

Jäst sylt.

Jag skulle göra mig till och laga mat själv, efter allt "äta ute" Något billigt och gott. Våfflor. Lätt att göra, går fort.. sa jag billigt?
Våfflorna såg gudomliga ut. Varför gör jag inte sånt här oftare. Man känner sig ändå ganska ekonomisk och stolt när man gör sin egen mat. Jag fick svaret ganska omgående varför jag äter ute så ofta. Jag hade på sylt och glass, ganska mycket glass! Tog en tugga och kände, det här smakade tonår. Konstigt. Mmmmm det smakade dålig sprit. Va fan!
Insåg efter två tuggor svalda att sylten var jäst.
Usch...
Nä.. nu blir det inge mer billig mat. Tack gode gud för Max och Subway.

I dag ska jag tömma kylskåpet och slänga allt, jag behöver lite mer klädförvaring. Kan man använda kylskåpet som en garderob i stället?? Det tycker jag.

1 kommentar:

  1. Alla utrymmen funkar som garderob vännen /Lindis

    SvaraRadera