fredag 24 september 2010

Men riiiing då.

Uppe med tuppen för jag är så nervös över vad veterinären ska lämna besked.
Har i alla fall bestämt mig för att om blodproven är bra och dom säger att hon skulle klara en operation så ska jag låta dom operera henne.
Gammal eller inte, hon är under mitt ansvar och hon är min bästa vän.

Jag var så ledsen i går så jag struntade att skriva om att jag var på en arbetsintervju i går, det känndes inte alls viktigt i går.
Men hur som haver så kändes det himla bra och nu är det bara att hålla tummarna. Det var många sökande och dom skulle hålla på med intervjuer i 2 veckor... suck.

I dag har jag betalat mina räkningar, hör och häpna nu....ring och bråkat på telia som inte håller vad de lovar. Alltså telia är min akilleshäl. Dom kan väcka ett riktigt monster i mig. Jag ogillar dom skarpt.

Ikväll ska jag och Linda ut på galej. Hårdrockskväll.... jag skrattar ihjäl mig, vad ska jag dit och göra jag kommer känna mig så malpracerad=)
Hur går det till, sotade ögon och stort hår det har jag förstått, sen ska man headbanga, det kommer kännas löjligt och obekvämt. Hum...vad ska jag ha för kläder? Kiss sminkning kanske?
Det blir nog kul i alla fall.

Ha en härlig FREDAG!

1 kommentar:

  1. Jag heter Thomas och jobbar på Telias kundservice.

    Det låter inget vidare att du ska behöva bråka med oss. Jag hoppas att du fått ditt ärende löst vid din senaste kontakt med oss.

    Är det fortfarande någonting som inte är löst får du gärna ta kontakt med oss via länken nedan så ska vi försöka hjälpa dig.

    http://proof.telia.se/enkatpoll.asp?ProofID=15515

    Med vänliga hälsningar
    Thomas Lindmark
    Telia Kundservice

    SvaraRadera