söndag 26 september 2010

Vilken dag=)

Haft en härlig dag med mycket skratt och tok med Linda.
Dagen började med at jag drog med Linda till Solvarbo marknad. Linda var lite sliten efter gårdagen och det var en fröjd att se henne stappla omkring på en åker bland massa marknadsstånd. Efter marknaden skulle vi åka till ett garage och hämta hennes bil, på vägen dit upptäcker vi att det är kattutstälning på ett ställe, så jag drar med Linda in där också=) Linda ser även där lite malplacerad ut=)
BikerLinda på en kattutställning=)
Sen till gagaget, där kände jag mig malplacerad. Fia på en motorcykelklubb...
Knas.

Sen åkte jag till mormor och hälsade på henne och lilla Keldis... åh....lilla älskade vännen min...

Nu sitter jag i soffan och ser på tv...

Har haft en jätte JÄTTE bra helg!
Trots alla jobbiga tankar runt min hund.

På Onsdag fyller min mamma år...52 år...Mmmmm...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar