fredag 1 oktober 2010

Jag har en kropp.

Mmmmm...jag känner den, jag känner varje liten centimeter av den.
Det gör ont och jag är i stort behov av massage, ev lite fjäsk och lite "sätta fia på en pedistal"
Alltså jag lovar er jag höll på att dö av utmattning i dag. Jag och Sarah har flyttat, burit och kånkat och stökat hela dagen. Hennes Syster och kille hjälpe också till... men jag tar på mig hela äran ändå=)Jag var bäst!
Nu sitter vi och laddar upp för att gå på S2 och lyssna på lite härlig musik. Sarah vinar men jag ORKAR inte...kalla mig tråkig.
Sa jag att jag höll på att dö i dag???
För övrigt tror jag att jag ska byta status på facebook till att jag är i ett förhållande med Sarah... hon skulle bli världens bästa man. Hon hjälper mig med massa karlgöra hemma. Hon skruvar ner lampor, lagar lås till min toa och backar SKIITFORT med bilen.
Hon är stark som en björn och kan prata konstiga termer om bilar. Hon pratar hallgivare, bränslenål och vevaxel.... bara en sån sak... jag fattar noll!? Vad FAN är det för något, undrar om jag har sånt i min bil?
Jag är ytlig och vill prata nagellack och dricka kaffe, jag kan inte så mycket som hon.
Jag tror jag ska fria till henne.

2 kommentarer: