måndag 25 oktober 2010

Klappar mig på axeln.

....BRA FIA.

Jag har ringt djursjukhuset, ska ta bort stygnen på Kelda.
Ringt akassan.
Ring arbetsförmedlingen.
Föröker få tag på Volvo så dom kan sätta på mina vinterdäck.

Har druckit upp mitt sista kaffe, måste komma ihåg att handla det i dag, jävla Linda.
Ska snart duscha... fräsch tjej jag.

Åter igen så sitter jag här och tänker hur fort livet kan svänga. Hur kul livet faktiskt kan vara bara man hänger med rätt människor=)
Jag har inget jobb, knappt någon ekonomi, inga barn, ingen ring på fingret men jag är så lycklig i alla fall=)
Och jag tror att det börjar synas på min kropp, efter ha kämpat med vikten i över flera år så tror jag att jag äntligen har gått upp=) Tjohooo. Jag kallar mig själv för normal nu, inte smal=) Yes!
Så fort jag mår dåligt eller tänker för mycket så kan jag liksom inte äta, maten får inte plats för alla tankar och känslor. Nu äter jag som aldrig förr.
Bra Fia.
Kaffet da? Ska försöka dra ner lite på det=)

I dag ska jag ut på tur, ska till Falun med fröken Löken. (Linda)Vi ska leta rätt på en affär där det ska finnas massa fina dalahästgrejer. Åh.... Hoppas vi tar oss fram bara för eingen av oss har vinterdäck på än.... tss...det går nog bra.
Linda får köra. =)
Jag har ju ingen kontroll när jag kör, det är så mycket andra saker jag kommer på att jag borde göra medans jag kör bil....

Ja nä...
Ha en bra dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar