lördag 16 oktober 2010

Ny nivå..

OJ, när jag hoppade in i duschen såg jag min nya tatuering=)
Coolt.
Det har varit så mycket med lilla Kelda så min tatuering har inte fått den uppmärsamhet den förtjänar...
Det slog mig då i duschen... att det här med att välja kläder innan man ska gå ut har tagit sig till en ny nivå. Förut var det ett helvete, nu är det en mardröm.
Rätt trosor så man inte får fyra skinkor, rätt tutthållare så boobisarna håller sig på plats, Inte för urringat då ser man ut som en hora, inte för "kortkort" då känner man sig som et crackluder, Jeans... tråkigt. Kjol....Haha... allt är fult i garderoben, jag har inga kläder, ser ut som en clown, ful, för tjock, ser ut som ett skelett, jaha, där försvann brösten helt, snygga skor men kan inte gå i dom, gympadojor...värt men fel ute.
Ja, ni förstår.
Det här med att ha en tatuering på underarmen ställer till det hela ännu mer.
För sätter man på sig ett linne eller en tshirt så kommer ju folk tro att man satt på sig det bara för att visa upp sin tatuering. Långärmat blir varmt om man ska skaka röv..
Hur gör folk. Jag är ju en sån som lägger märke till tatueringar för att jag tycker det är så sjukt snyggt.

Äsch jag skiter i och gå ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar