lördag 30 oktober 2010

Man ska göra det man vill.

Helt plötsligt ser jag på saker med andra/nya ögon.
Varför haka upp sig på bagateller?
Åh.. jag har inte fått mina Akassapengar, ska jag göra dreads. Jag bor för litet. Jag dricker för mycket kaffe. Jag har för små bröst. Ful hy. Jävla skitsaker!!!
Bara man är frisk och att dom man älskar mår bra, det är väl det som räknas?
Skit samma om man inte är perfekt. Rik eller snygg. Bara man är frisk och lycklig.
Det ska bli mitt mission.
Jag vill vara sund och lycklig OCH TRYGG!
Vill jag göra dreads, gör det då för fan.
Bor litet, tss.... men ändå sjukt mysigt.
Jag ska älska mina små bröst och skita i mitt scarface.
Jag är inte perfekt, rik eller snygg.. men jag duger.
Och jag ska vara frisk och lycklig.
DET ÄR MITT MISSION!
Jag ska läka. Själ och kropp ska läka ihop och bli en fantastisk liten Fia.
Fuck det som har varit, fuck det som är och Love det som kommer!
Jag står i givakt, jag är redo.
Kom igen livet, ge mig vad jag tål.
Garden är sänkt nu. Möt mig för en fajt.

Jag är en tänkare, jag ältar och vrider och vänder på varenda liten sak.
Och det är så satans tröttsamt.
Varför gör man det? Rädd för att göra fel? Rädd för att inte duga?
FUCK IT!

Nu kör vi!

2 kommentarer: