torsdag 21 oktober 2010

Telia! Skärpning!

Alltså nu är jag riktigt arg.
Ni som följt min blogg har hört om mitt strul med telia.
Få se nu, juni, juli, augusti, september och snart oktober....nästan 5 månader.
Sjukt!
Telia är bra så länge det fungerar, men blir det något fel så får man fan kämpa för att få hjälp.
Sist jag ringde till telia (har väl hänt si så där 10 gånger nu) Så LOVADE dom att jag inte skulle få någon räkning i noveber eftersom jag har fått en kompensation på 1600 kr för allt krångel. Jag kollade internetbanken i dag, och vad ser jag... JO, en räkning från telia ligger där så fint. Helt otroligt!
Jag ringde såklart upp igen, jag ger mig fan inte den här gången. Först fick jag prata med något litet poppsnöre som lyckades koppla bort samtalet. Dom är duktiga.
Ringde upp igen och fick denna gången prata med en kvinna. Som sa att jag inte skulle betala varken oktobers eller novembers räkning och resterade pengar skulle jag få en utbetalnning på. Jag sa att jag inte litar på dom längre och är rädd att få en betalningspåminnelse om jag inte betlar, hon lovade dyrt och heligt att det skulle inte ske. Kvinnan skulle fixa det här. Tss.... jag bad om att få någon typ av bekräftelse på detta, hon skulle minsan skicka ett mail på vad hon lovat. Tror ni jag har fått något mail? Hah.... nej.

2 kommentarer:

  1. Lycka till :) och välkommen i gänget.
    Märkligt att bedrägerier och motsvarande
    inte är straffbart så länge motparten
    heter Telia.
    Kram och stå på dig !
    Fixar du deras byråkratilabyrint så ska
    jag definitivt adoptera dig :)

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Mitt namn är Kristoffer Gustafsson och jag jobbar på Telias Kundservice. Jag ber om ursäkt för bemötandet och ointresset du upplevt från vår sida att hjälpa dig med ditt ärrende. Det är givetvis inte acceptabelt. Om du vill så får du mer än gärna kontakta mig via länken nedan med mer information så skall jag titta närmare på ditt ärende och se om jag kan hjälpa dig att korrigera fakturorna och ordna ut en bekräftelse samt se över din återbetalning.

    Med vänlig hälsning
    Kristoffer Gustafsson, Telia Kundservice
    http://proof.telia.se/enkatpoll.asp?ProofID=15515

    SvaraRadera