lördag 9 oktober 2010

Vilken härlig kväll.

Åkte till Linda, på sjukt dåligt humör.
Tydligen lite stressad också, för på vägen dit kom jag på att jag hada glömt att borsta håret och sminka mig, såg för bedrövlig ut.
Allt var riktigt elendigt. Jag kände mig ledsen och ful.
Åkte för bi sarah, humöret blev bättre på en gång. Fina vän.
Kom till Linda, fick spy ur mig lite skit och sen var jag glad och snäll igen=) Åter igen, fina vän.
Vi gick till en arbetskompis kompis, det var så kul. Sen åkte vi ner på stan. Och dansade hela natten. Underbar kväll. Mycket skratt och flams... LOVELY!






Lindas kommentar till de här korten: Gud vad fin, det ser inte ut som dig, det ser ut som någon annan, gud vad fint... Eh...tack.



En donna som vi var hos är utbildad sminkös? Självklart tog jag tillfället i akt och fick bli sminkad av ett proffs Så snyggt det blev!


Vilket gäng.

Fick ju lov att facebooka lite innan man somna.

Började dagen med en STOOR kaffe=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar