måndag 11 oktober 2010

Sinnessvag.

Åh....Hur gör man, vad gör man...

Kommer in, slår på datorn inann jag tagit av mig jackan, sätter på kaffe så det bli klart medans datorna hoppar i gång, kissar, tittar mig i spegeln, suckar över blekhet och finnar, spänner musklerna, känner mig nöjdare, bloggen, ingen kommentar, facebook, 7 nya händelser....dricker kaffe, kollar bloggen igen, fortfarande ingen kommentar, mailen, inget nytt, facebook, tar mer kaffe, pratar högt med katterna, skriver en blogg, fortfarande ingen ny kommentar, 17 nya sidvisningar....så går det runt.
Känner mig nöjd faktiskt.

Hade en sån sjukt mysig dröm i natt. Jag vaknade glag och "mysig" Insåg dock snabbt att allt bara var ännu en dröm och att jag låg i jourummet på jobbet. KUL.

I dag då??
Inga planer..

1 kommentar:

  1. Supersnygg
    Otrolig
    Fantastisk
    Intelligent
    Alltid bäst
    /S.F

    SvaraRadera