söndag 17 oktober 2010

Mytomaner

Jag känner mig så lycklig.
Är det för att värken i visdomstanden börjar avta?, för att kaffet snart har runnit igenom och det luktar gudomligt gott här (nybryggt kaffe), eller att jag är frisk?
NEJ! Jag är så lycklig för mitt liv är så berikat med så underbara människor runt omkring mig. Roliga, galna, snygga och snälla vänner. Älskade duktiga mormor, Dom bästa djuren.... Fan vad jag har det bra! Rätt åt mig!
I går spenderade jag lördagskvällen med Sarah.. Vi var ut och skakade rumpa på Bolanche. Det var riktigt kul =) Träffade en vän från förr också, vi dansade också bort någon timme.. Jag skrattade så magen värkte.

Nu sitter jag här i mitt mysiga lilla bo. Katterna är mätta och är ute. Jag har nyss färgat håret... provade ett nytt märke på hårfärgen, ska aldrig anväda det igen..(MOOD)
Utväxten syns fortfarande.
(hämtar kaffe)

Håller på och tvättar också.

Om någon timme ska jag åka hem till mormor för att kolla till Kelda.
Mormor tyckte att såren har blivit lite rödare...

Jag och Sarah åkte kommunalt in till stan i går. Alltså fy fan vilken resa..
Jag tittade på Sarah och sa: Kör han inte lite väl fort...? Den där bussen låg i kurvorna.. helt galet, tantena på sätet framför mig fick lov att hålla i sig.
Usch....buss, inte bra.








Tatueringen=)

1 kommentar:

  1. Men attans va kul de va!!Jag är helt säker på att vi ägde!!/S.F

    SvaraRadera