söndag 10 oktober 2010

Känsloladdad helg.

Denna helg har gått i känslans tecken.
Fredagen: Tråkigt beslut.
Lördagen: Ps i love you
Söndagen: Bröllop.
Jag är mätt. Mätt på att känna.

Längtar till i morgon då det är en ny vecka.. Jag har två saker inbokade. Jobb på måndag och operation av Kelda på fredag. Förhoppningsvis så får jag en tid för tatuering...=) Hoppas hoppas hoppas.

Vad är det med katterna i dag? Dom är så jobbiga. Lovis ska in och ut hela tiden, och så klart ska hon ut när jag satt mig som skönast i soffan... sen ska hon in mitt i filmen... Fnasket ska bita i allting, i garnet, i sladden i mina händer. Dom är dryga.
Men i går när jag skulle somna fick jag en härlig känsla i kroppen. Fnasket låg i sängen, vägrade så klart flytta på sig när jag skulle ner i sängen. Fick åla mig in under täcket, hon blängde surt på mig. Flyttade sig inte! Jag fick ligga kanten. Sen kommer lovis och hoppar upp också i sängen. Lovis sover alltid med mig. Så där ligger jag med båda mina älskade flickor, en på var sida. Och båda spinner samtidigt! Underbart.

Nu är Lovis sur, hon visar tydligt att det är dags för ny mat. Hon går fram och tillbaka från soffan där jag sitter till köket. Jo, dom har mat i skålen, men den är inte färsk nog tycker Lovis... Lovis visar tydligt att hon är måttligt imponerad av mig nu när jag sitter här och skriver. Hon satt sig nyss med ryggen mot mig och slår svansen i golvet.. jag vet att så fort jag kommer lyfta rumpan ur soffan kommer hon resa sig upp, skrika (mjaoa)och springa mot köket. Hon har full koll på mig, och jag vet hur hon funkar.

Jag har ätit en pizza i dag, jag påminner mig själv varje gång att jag aldrig mer ska äta pizza. Känner mig som en margarinklump.

NU ska jag gå och lägga mig.
Sov gott mina läsare. Mina HEMLIGA läsare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar