måndag 4 oktober 2010

Lyckligt lottad.

Var iväg på en liten tripp i helgen, och den hade inte kunnats gjort om jag inte hade haft sånna JÄKLA underbara vänner!
Fan vad bra dom är. Tack tjejer för hjälpen med mina katter och tack till Taxi Hansson=)






I dag då? =)
Mmm...sitter här med mitt obligatoriska morgon kaffe (för svagt i dag). Ska sedan styra jesus mot Linda. I dag ska jag boka Tatueringstiiiiid!!!! Whohooooo!
Senare ska jag hooka up med Sarah och vi ska inhandla saker till hennes lägenhet..

Pratade nyss med djursjukhuset som ska operera Kelda, kollade så att tiden stämde och lite annat jag ska tänka på... usch... känns jobbigt..
Gör jag rätt som låter don operera henne??? Jag frågade om jag fick vara med när dom sövde henne, men det fick jag inte.... Åh....!

Ha en bra dag, det ska jag ha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar