lördag 16 oktober 2010

Det gick bra.

.. tack gode gud för det.
Kelda vaknade upp ur narkosen.. Pjoo...
Ena knölen var ett fettknöl, den ändra var en tumör, men veterinären tyckte att den såg godartad ut. Han ska skicka den på analys, men hoppas att det är som han tror.
Kelda var fett groggy i går, hon hade ont och gnällde mycket. Hon hsde fått det smärtstillande hon behövde för dagen sa veterinären. Men mitt synsätt på värktabletter har blivit lite krockat av min uppväxt och min tid på mitt förra jobb, så jag gav henne lite till och hon slutade gnälla. =)
I dag var inte såren lika svälda.. och hon var pigg och lite gladare. Hon är såklart fett trött på hennes "tratt" hon har runt huvudet. SÖÖÖÖÖT! Hur kan en hund vara så himla söt???
Jag sov på en madrass i köket i natt, så kelda inte skulle hoppa upp i någon säng och ha upp operationssåret. Hon sov med mig hela natten.
Återigen SÖÖÖÖÖÖT.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar