tisdag 19 oktober 2010

Inte inte inte!!

Haha...
I dag blev jag kär, Kär i livet.
Alltig flöt på så himla bra i dag med alla papper och alla underskrifter. Alla samtal och ja....allt.
Jag åkte till mormor (vi hade dock en liten fajt)
När jag var ute med hunden fick jag en sån lyckokänsla. Jag var kär. Jag är kär!
Där gick jag men världens sötaste hund, nyopererad och sprallig, Regnet slo mot mina kalla kinder, jag hade klätt mig snyggt i stället för varmt så jag frös som fan men jag var lycklig! Jag tänkte det är så här min kropp är gjord för, vara ute och gå med en hund liksom... jag ska gå oftare hörde jag en inre röst säga. Jag ska fan gå morgonpromenader varje dag efter kaffet. Mmmmm....det ska jag!

Det började bli kallt, jätte kallt, snygg skinnjacka blir hemskt kallt. Och när man klär sig snyggt i stället för varmt så kan man inte stänga jackan för då ser det fult ut... Så där gick jag och frös.... med regnet slående mot kinderna...
Det blåste och jag fick jätte ont i huvudet....
Tror jag blev lite förkyld också...
Jag är en prinsessa.... ska inte vara ute i blåst och regn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar